Härlig spelkväll på Skövdes dansgala igår...


Här är någon som haffat mig på bild från spelningen i Skövde igår. Ser Busig ut...och det var jag nog också!
Kände mig på strålande humör!


Vi kom till Skövde vid 17-tiden igår..lite försenade från Hudiksvall pga. en trafikolycka där vi fick stå och vänta i två timmar. En lastbil hade kört av vägen och hamnat i diket. Poliser och en bergningsbil hade blockat vägen.
Det visade sig även att bergningsbilen hade fått problem och kom inte nån vart. Vi satt i vår kära buss och kände hur tiden drog i väg...vi beslutade oss efter dessa timmars väntande att vända och åka tillbaka där vi kom ifrån.
Det blev en rejäl omväg...men det gick bra.

När vi kom fram lastade vi ur våra grejor meddetsamma.
En journalist haffade tag i mig...och då var jag både kissnödig och hungrig, osminkad och lite trött i ögat. :)

Men klart man är snäll och ställer upp på bild ändå...skönheten kommer ju infrån ändå, - som jag brukar säga.

Denna kväll skulle vi dela scenen med killarna i Whalströms.
och i andra lokalen stod Bhonus och Kindbergs på samma scen.

Det blev en kanonkväll..massor av folk...varmt och svettigt var det också!

Jag som aldrig brukar få lökringar eller svettas...lyckas faktiskt få det igår. hahaha...inte för att jag vill ha det..men sååå varmt var det faktiskt.

>En hel del skivor fick vi sålda också...toppen! :)


Efter kvällens härliga avslut med extranummer och kramar...
så drog vi oss vidare mot Lönsboda...

Befinner mig där just nu!
Får hoppas det blir en lika härlig kväll här också! :)

kram
//Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0