Spookey...huuuu

Måste berätta om den andra natten här i lyan sedan jag kom hem.
Nu har det iallafall blivit lite bättre värme här inne...men det är ändå väldigt kallt jämfört med vad det brukar.
Man får klä sig varmt helt enkelt.

Ja, inatt hände nånting märkligt när jag låg och sov....

Får fan rysningar själv då jag tänker på det!
Men det här är ju ändå nånting som man aldrig ens vill tala om för andra för då tolkas man ju som om man vore knäpp eller konstig...men detta hände mig.

Klockan var 05.00 på pricken...  (kollade på klockan efter händelsen)
Jag ligger i min säng och sover tungt.
Men samtidigt känner jag av en närvaro precis intill mig...
Det kändes som en varm känsla inombord...jag tror att jag drömmer.
Det kändes som en mjukvind som låg och kramade om mig. Det kändes fluffigt och varmt och mjukt.
Den här känslan kommer mer och mer närmare mot mig och jag börjar nästan vakna till liv för att det kändes så verkligt och påtagligt...






Plötsligt känner jag att denna känsla blir starkare och starkare, och den kramar om mig hårdare och hårdare och allt förvandlas till en konstig och nästan en obehaglig känsla...
Jag är beredd att vända mig om för att se i detta läge...nu är jag vaken...
men jag sitter så hårt fast i detta kram-grepp så jag knappt får någon luft....
jag känner paniken i min kropp...hinner tänka en massa saker på flera sekunder och precis när jag kämpar för att ta mig ur...så förvinner det här...och jag känner en lättnad och pustar ut...men samtidigt känner jag i min kropp att jag precis blivit kramad...jag vet att jag är ensam, och vet att jag blivit kramad....allt känns bara så lustigt och riktigt läskigt...eller hur!!!

Vad vad detta?!
Först min balkongdörr häromdagen, vilket jag nästan börjar bli säker på att jag inte öppnat innan jag åkte...
Och nu detta?!

Spökar det eller vad fan är det frågan om?! Börjar jag bli knäpp?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0